M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BGŻ kusi studentów

Maciej Burlikowski | 11 października 2012, 06:00

Bank chce ich skusić biletami do kina, a 10 osób otrzyma stypendia warte 3,5 tys. zł.

Bank BGŻ prowadzi kampanię promocyjną kont dla studentów ePlan pod hasłem „Wykładamy stypendia i bilety do kina na darmowym koncie”. Działania promocyjne towarzyszące kampanii będą prowadzone do końca października br. Składają się na nie: promocja „Załóż konto, odbierz bilet”, konkursu „Wygraj stypendium”, szereg eventów na uczelniach oraz kampania w Facebooku.

Każdy student, który do końca października założy konto w planie taryfowym ePlan, zrealizuje transakcje kartą wydaną do konta o wartości min. 100 zł (do 27 listopada br.), ma szansę na wygranie stypendium o wartości 3,5 tys. zł. Warunkiem jest przesłanie do końca października zdjęcia, filmu lub innego materiału graficznego bądź audio-wideo na temat: „Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom”. Na potrzeby konkursu została przygotowana specjalna aplikacja w serwisie Facebook, za pomocą której będą zbierane prace i zgłoszenia konkursowe. Autorzy 10 prac, które uzyskają najwięcej ocen internautów, otrzymają stypendia ufundowane przez bank - kwotę 3,5 tys. zł  wypłacaną w 7 miesięcznych ratach po 500 zł, począwszy od grudnia br.

Kolejną atrakcją dla studentów przygotowaną przez BGŻ jest promocja „Załóż konto, odbierz bilet”. Daje ona szansę na zdobycie dwóch biletów do kina Cinema City na dowolny film (bez filmów 3D).

Akcja informacyjna promująca ofertę banku dla studentów prowadzona jest na 43 uczelniach w całej Polsce, gdzie odbywają się eventy. Oprócz tego w serwisie społecznościowym Facebook studenci mogą znaleźć szczegółowe informacje o trwającym konkursie „Wygraj stypendium” i promocji „Załóż konto, odbierz bilet”. Wsparciem akcji są ulotki, plakaty, e-mailing, kampania bannerowa na FB oraz landing page. Materiały BTL oraz landing page przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, za działania na FB odpowiada zaś agencja DeepSense.

Czytaj więcej na temat: , , , ,