Kraj

"Auto Motor i Sport" w nowej odsłonie

Wydawca motoryzacyjnego magazynu przeprowadza relaunch pisma.

Motor Presse Polska po kilku miesiącach prac wprowadza zmiany w miesięczniku “Auto Motor i Sport”. Magazyn ma nową strukturę, nowe działy, w tym temat numeru, który jest większym opracowaniem i zawsze ma dotyczyć spraw ważnych dla posiadaczy samochodów i dla kierowców. To ma być główna zmiana. W efekcie wprowadzono nowy design, nową nawigację magazynu. W materiałach zdjęciowych dominują własne produkcje, które pokazują samochody w bardziej emocjonalny sposób. Jak przekonuje Krzysztof Komar, prezes Motor Presse Polska, polski czytelnik nigdy nie miał i nie ma tak skonstruowanego magazynu motoryzacyjnego. – Jest to całkowita nowość, nieoparta na żadnym wzorze – dodaje. Nowa formuła magazynu była testowana w badaniach fokusowych.
Wydanie listopadowe ma 148 stron i taką samą jak dotychczas cenę – 8,60 zł.
Będzie promowane w sieci Inmedio, stacjach BP oraz na stronach internetowych wydawnictwa.