Kraj

Discovery Channel organizuje happening w ramach kampanii "Głodni wiedzy"

W ramach kampanii promocyjnej stacji tematycznej Discovery Channel w maju w Warszawie zorganizowany zostanie happening. W centrum miasta ukrytą kamerą...

W ramach kampanii promocyjnej stacji tematycznej Discovery Channel w maju w Warszawie zorganizowany zostanie happening. W centrum miasta ukrytą kamerą filmowane będą twarze przechodniów najbardziej zaciekawionych umieszczonym tam pakunkiem. Wyselekcjonowane zdjęcia złożą się na film zrealizowany i wyemitowany przez Discovery Channel. Discovery Channel, nadawca telewizyjnych kanałów tematycznych, prowadzi kampanię wizerunkową na najważniejszych dla firmy rynkach europejskich. Kampania rozpoczęła się w kwietniu w Danii, Norwegii, Szwecji, we Włoszech, w Polsce, Holandii i Niemczech. Działania prowadzone będą pod hasłem “Got to Know” (“Głodni wiedzy”). Kampania jest dziełem działu marketingu Discovery. Przygotowano ją we współpracy z międzynarodową agencją Bates/Red Cell. Kampania obejmie zarówno media tradycyjne, jak i niestandardowe, w tym eventy. Discovery Channel należy do firmy Discovery Communications Inc., spółki-matki Discovery Networks Europe. Firma powstała w Stanach Zjednoczonych w 1985 r. Obecnie ma w swojej ofercie 14 kanałów tematycznych. (PM)