M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kia szykuje kampanię wizerunkową najważniejszych modeli

Joanna Dziwisińska | 15 października 2012, 06:00

W ubiegłym miesiącu firma osiągnęła najwyższe w historii udziały. Wkrótce ruszy z promocją nowego modelu Kia Cee'd kombi oraz swoich najważniejszych modeli.

Kia Motors Polska planuje kampanię wizerunkową, w ramach której będzie promować swoje najważniejsze modele. Przewidziana jest także kampania nowego modelu Kia Cee'd kombi. Przy realizacji działań promocyjnych marketer współpracuje z agencją Paralotna i domem mediowym MPG.

Według danych Kia, na podstawie Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar, we wrześniu br. firma uplasowała się na czwartej pozycji, po: Skodzie, Volkswagenie i Fordzie. Była to najlepsza w historii Kii pozycja marki. W tym roku firma obchodzi swoje 15-lecie. Według danych Kii w ub.r. jej udziały wyniosły 5,9 proc.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,