M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pudliszki ruszają z kampanią "Pyszne pierogi - palce lizać!"

Maciej Florek | 15 października 2012, 06:00

Jest to pierwsza kampania promująca nową kategorię pierogów chłodzonych, czyli produktów z krótkim terminem przydatności.

W telewizji oraz internecie startuje nowa kampania marki Pudliszki (HJ Heinz). Działania reklamowe, prowadzone pod hasłem "Pyszne pierogi – palce lizać!”, obejmą emisję 30-sek. spotu w największych ogólnopolskich stacjach oraz kanałach tematycznych (m.in.: TVN, Polsat, TVP, TVN Mix, Polsat Mix, stacje Atmedia).

Jest to pierwsza kampania promująca nową kategorię pierogów chłodzonych, czyli produktów z krótkim terminem przydatności, które należy przechowywać w lodówce. Kampanię wspiera reklama graficzna w wyszukiwarce Google, linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania oraz działania promocyjne w Facebooku.

Kampania będzie trwała do 18 listopada br. Za przygotowanie strategii mediowej, planowanie i zakup mediów dla HJ Heinz odpowiada Mindshare Polska. Kreacje wykorzystywane w kampanii opracowała agencja Opus B.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,