M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maryjane Fahey Design autorem nowej makiety "Party"

Joanna Dziwisińska | 15 października 2012, 06:00

Urodzinowe wydanie dwutygodnika w nowym wyglądzie i czterech mutacjach cenowych.

Edipresse Polska wprowadziło zmiany w wyglądzie dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd”. Autorką nowego layoutu jest pochodząca z Nowego Jorku Maryjane Fahey z Maryjane Fahey Design, pracująca wcześniej dla takich tytułów, jak: "Time”, "Tatler”, "Business Week”, "Women’s Health”. "Party” wejdzie na rynek w czterech wersjach: podstawowej w cenie 1,99 zł, z nakładką kulinarną Roberta Sowy w cenie 2,99 zł, z filmem na DVD pt. "Nad życie” w cenie 29,99 zł oraz z pierwszym tomem kolekcji filmów dla dzieci pt. "Barbie” w cenie 19,99 zł.

Sprzedaż urodzinowego numeru wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie oraz internecie. Kreację przygotował dział marketingu dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd”. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZOG.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,