M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nationwide zamierza wkrótce rozpisać przetarg

Serwis Dzienny | 5 stycznia 2000, 00:00

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Nationwide SA w drugiej połowie roku planuje wprowadzić produkty dla klientów indywidualnych, wtedy rozpocznie się też...

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Nationwide SA w drugiej połowie roku planuje wprowadzić produkty dla klientów indywidualnych, wtedy rozpocznie się też kampania budująca znajomość marki. Do końca stycznia zostanie rozpisany przetarg na wybór agencji reklamowej, obecnie przygotowywany jest briefing. Do przetargu może być zaproszonych kilka agencji sieciowych i kilkanaście lokalnych. Będą wśród nich te, które pracują dla Nationwide w USA, o ile mają przedstawicielstwo w Polsce. Decyzję co do terminu przetargu i zaproszonych agencji podejmie m.in. marketing manager odpowiedzialny za reklamę i PR. Została nim Izabella Dessoulavy (poprzednio w GE Capital Banku i Amplico Life). W skład tworzącego się działu marketingu TUnŻ Nationwide SA wejdą jeszcze: research manager i product manager oraz 1 - 2 osoby na niższych stanowiskach. Firma poszukuje też dyrektora marketingu, który pokieruje pracą całego zespołu. (JS)