M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gruppa 66/Ogilvy realizuje dla BAT akcję wspierającą markę papierosów Pall Mall

Serwis Dzienny | 17 maja 2004, 00:00

British American Tobacco Polska SA (BAT) pracująca nad rewitalizacją wizerunku swojej wiodącej marki papierosów Pall Mall zleciła agencji reklamowej Gruppa...

British American Tobacco Polska SA (BAT) pracująca nad rewitalizacją wizerunku swojej wiodącej marki papierosów Pall Mall zleciła agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy realizację konkursu konsumenckiego skierowanego do palaczy tej marki w wieku 18-30 lat. Na specjalnie przygotowanej witrynie internetowej pallmall.pl (wejście po podaniu loginu i hasła) uczestnicy konkursu mogą wpisywać kody z paczek papierosów i w zależności od liczby zgromadzonych punktów mogą wygrać nagrody: 30 tzw. dmuchanych pomieszczeń w kształcie kuli o średnicy 1,2 lub 1,8 m (tzw. KulAzyl), 50 zapalniczek z aparatami fotograficznymi, 200 dmuchanych foteli, 300 specjalnych strojów sumo, 1,5 tys. zestawów do gry freesbie i 15 tys. zapalniczek firmowych. Uczestnicy, którzy do końca maja br. zbiorą min. 300 punktów, będą mieli szansę wygrać jedną z dwóch dwuosobowych wycieczek zagranicznych (są to pięciotygodniowe wyjazdy do Afryki, Australii, Brazylii, Japonii i Włoch). Na początku kwietnia informowaliśmy w DS "MMP" o podjęciu przez BAT starań zmierzających do rewitalizacji marki Pall Mall (zmiana opakowań i bardziej "emocjonalna" komunikacja tej marki, kierowana właśnie do palaczy w wieku 18-30 lat). Według producenta udział Pall Mall (sprzedaż do hurtu) w 2003 r. w Polsce wyniósł 1,13 proc. (źródło: Cyberserwis), zaś udział w sprzedaży detalicznej 1,29 proc. (źródło: ACNielsen). W bieżącym roku w okresie styczeń-luty udział tej marki w sprzedaży do hurtu wyniósł 1,5 proc. (Cyberserwis), a w punktach detalicznych: w całej Polsce 1,4 proc., natomiast w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców (czyli tam, gdzie Pall Mall prowadzi aktywność) - 2,0 proc. (ACNielsen). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , ,