M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Trio z Wawelu promuje się w telewizji

Katarzyna Woźniak | 16 października 2012, 06:00

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki jako propozycja na zimowe wieczory.

Kampania firmy Wawel ruszy 17 października i potrwa do 25 listopada. Celem komunikacji jest przypomnienie konsumentom o smaku czekoladek i wsparcie sprzedaży słodyczy.

Kampania rozpoczyna się emisją spotów telewizyjnych pod wspólnym hasłem: "Niezmienny smak nazywa się tak: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki" w dwóch wersjach: produktowej i aktorskiej. Krótsza wersja spotu oparta jest na ujęciach beauty shotowych. Ma na celu komunikację smaku czekoladek. W aktorskiej odsłonie marketer stawia na podkreślenie relacji między konsumentem a smakiem, do którego jest przywiązany. Od listopada z kolei reklamy czekoladek zagoszczą na billboardach w całej Polsce. Za ich kreację odpowiada agencja Demo Effective Launching.

Spoty emitowane będą na antenie TVP, TVN, Polsatu oraz kanałów tematycznych Atmediów. Kampania TV potrwa do 25 listopada 2012 r. Koncepcję i kreację dla kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja Eskadra Publica.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,