M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tajemnicze kody od Orange na meczu Polska - Anglia

Maciej Burlikowski | 16 października 2012, 06:00

Sponsor narodowej drużyny postanowił wykorzystać dzisiejszy piłkarski szlagier do akcji marketingowej.

Podczas dzisiejszego meczu piłkarskich reprezentacji Polski i Anglii na Stadionie Narodowym w Warszawie na bandach wokół boiska jako reklamy marki Orange będą wyświetlane tajemnicze kody.

W ten sposób grupa Telekomunikacji Polskiej (Orange Polska), która jest sponsorem naszej piłkarskiej reprezentacji, zainauguruje kolejną odsłonę swojej akcji marketingowej "Tajemnicze kody" dla użytkowników telefonów na kartę (prepaid) i mix Orange.

Tym razem akcja potrwa do 7 listopada, a kodów ma być w sumie dziesięć. Każdy z nich, po wysłaniu z telefonu, oznacza dodatkowy, bezpłatny bonus dla klientów Orange (dodatkowe minuty i SMS-y). To już kolejna odsłona akcji. W sumie od wiosny ub.r. Orange przeprowadził już cztery podobne projekty. W pierwszej edycji, w której mogli brać udział wszyscy użytkownicy, ich liczba sięgnęła 1,2 mln osób. W drugiej operator wprowadził obowiązek rejestracji, a liczba bonusów była limitowana, co odbiło się na popularności (0,5 mln). W trzeciej, znów otwartej, bez rejestracji i bez limitów, udział wzięło 2,2 mln osób, którym firma zaoferowała 9,7 mln bonusów. Ostatnią odsłonę operator przeprowadził od 16 maja do 1 czerwca br. Do tej pory kody były "ukrywane" w internecie. Tym razem akcja ma mieć bardziej masowy charakter – kody będą pojawiały się w blokach reklamowych w telewizji.

Spotkania polskich piłkarzy z Anglikami od zawsze budzą duże emocje wśród kibiców. Dzisiejszy mecz to pierwsze spotkanie Polaków w eliminacjach do mistrzostw świata w 2014 r. w Brazylii. Transmisja odbędzie się w TVP1 i TVP1 HD. Jak na razie historyczny rekord oglądalności osiągnęło spotkanie Polaków z Rosjanami podczas Euro 2012, które w TVP1, TVP1 HD i TVP Sport oglądało 16,2 mln widzów.

Czytaj więcej na temat: , , , ,