M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB Warszawa wyodrębnia DDC Media

Joanna Dziwisińska | 16 października 2012, 06:00

Ze struktur agencji została wydzielona firma specjalizująca się w obsłudze kampanii w internecie.

Agencja DDB Warszawa wydzieliła ze swoich struktur firmę DDC Media. Spółka ma specjalizować się w planowaniu, kupowaniu i zarządzaniu powierzchnią mediową w internecie. Firmą zarządza Miron Mironiuk, który od ponad dwóch lat związany jest z DDB Warszawa. Początkowo usługi DDC media były prowadzone przez DDB Warszawa. Obecnie marka działa jako samodzielna spółka.

Jak przekazała Urszula Lisiecka, people development director w DDB Warszawa, dzięki precyzyjnemu targetowaniu koszty dotarcia do pojedynczego konsumenta z grupy docelowej zmniejszają się trzykrotnie. Obecnie DDC Media zaplanowało i kupiło media dla kampanii marki Atlantic.

W zarządzie firmy są: Paweł Kastory, Szymon Gutkowski i Marcin Mroszczak.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,