M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kolejna część kampanii na temat cyfryzacji

Joanna Dziwisińska | 16 października 2012, 06:00

Na kilka tygodni przed pierwszym wyłączeniem nadawania analogowego rusza kolejny etap kampanii naziemnej telewizji cyfrowej.

Fabryka Komunikacji Społecznej rozpoczęła realizację drugiej części kampanii informacyjnej na temat cyfryzacji nadawania sygnału telewizyjnego w Polsce. Jesienna odsłona medialna kampanii została przygotowana na zlecenie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. Po reaktywacji Adama Słodowego i smoka Telesfora, którzy zapowiadali polskim telewidzom rozpoczęcie procesu cyfryzacji, teraz agencja postawiła na spoty informacyjne. W siedmiu spotach, które powstały pod wspólnym tytułem "Prognoza wyłączeń – Bądź gotowy na odbiór cyfrowy", prezenter telewizyjny zapowiada przejście na sygnał cyfrowy w kolejnych regionach Polski. Za scenariusz wszystkich reklam odpowiada zespół kreatywny Fabryki Komunikacji Społecznej. Reżyserią zajęli się Andrzej Wyszomirski i Arek Majewski, a za zdjęcia odpowiadał Julian Kernbach. Spoty będą emitowane na antenie TVP1, TVP2, Polsatu, TVN, TV Puls, TV4.

Kampania informacyjna Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji będzie trwała do lipca 2013 roku, kiedy to ma nastąpić zastąpienie sygnału analogowego sygnałem cyfrowym.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,