M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Muszkieterowie w kampanii społecznej "Sekrety życia"

Katarzyna Woźniak | 16 października 2012, 06:00

Sieć supermarketów to główny partner handlowy kampanii, której sponsorem jest firma Mokate.

Kampania społeczna "Sekrety życia" realizowana jest we współpracy z siecią handlową Intermarche. Akcję sponsoruje marka Mokate, a twarzą kampanii społecznej została Dorota Gawryluk. 

W ramach działań sieci Intermarché na półkach sklepowych pojawiły się torebki cappuccino firmy Mokate oznaczone logotypem akcji "Sekrety życia". Kampania wspiera organizowaną od pięciu lat akcję "Muszkieterowie dla Polek", podczas której mieszkanki miast, gdzie znajdują się supermarkety, mogą wykonywać badania mammograficzne i pozyskują informację o profilaktyce raka piersi. 

Akcja kładzie nacisk na nowoczesność i wszechstronność współczesnych kobiet i jest adresowana do wszystkich konsumentek, nie tylko do tych zamieszkujących miasta, w których mają wolny dostęp do sklepów sieci.

Czytaj więcej na temat: , ,