Zagranica

McDonald's uruchamia wewnętrzny kanał telewizyjny

McDonald's jest kolejnym po Tesco koncernem związanym z żywnością, który uruchomi wewnętrzny kanał telewizyjny. Spółka podaje, że stanie się to...

McDonald’s jest kolejnym po Tesco koncernem związanym z żywnością, który uruchomi wewnętrzny kanał telewizyjny. Spółka podaje, że stanie się to pod koniec maja. Kanał będzie nadawał informacje i programy rozrywkowe. Tesco TV ruszyła na początku roku i jak dotychczas jest dużym sukcesem. Przy uruchomieniu kanału McDonald’s współpracuje z firmą Brightspace, która oferuje ekrany wewnątrz punktów sprzedaży. Wstępnie kanał będzie dostępny w 10 kluczowych lokalizacjach w Londynie – w każdej z nich znajdzie się od trzech do sześciu ekranów. Na zawartość programu złożą się programy o modzie, sportowe oraz muzyczne. TescoTV, która już działa, została zbadana przez firmę reklamy zewnętrznej JCDecaux. Z badań tych wynika, że reklamodawcy, którzy zastosowali ten kanał komunikacji i przeprowadzili w nim wstępną kampanię, zanotowali wzrost sprzedaży reklamowanych produktów o 10 proc. (“BrandRepublic”)