Kraj

Kropka Bordo dla Actimela

Agencja odpowiada za strategię i realizację kampanii dla marki.

Agencja Kropka Bordo odpowiada za przygotowanie strategii, zakup nagród i realizację akcji promocyjnej marki Actimel należącej do firmy Danone. To kolejna odsłona projektu promocyjnego “Poczuj w sobie siłę lwa”.

Akcja jest adresowana do aktywnych kobiet, od których odporności zależy codzienna aktywność. W konkursach jest do wygrania 40 tys. maskotek – lwic wraz z lwiątkami. Celem działań w internecie i punktach sprzedaży jest zwrócenie uwagi konsumentek na nową komunikację marki oraz zwiększenie sprzedaży produktu w sezonie jesiennym.

Akcja rozpoczęła się 8 października i potrwa do 8 grudnia. Kompleksowa obsługa działań BTL została powierzona Kropce Bordo w drodze przetargu. Za poprzednie działania dla marki Actimel w obrębie ATL odpowiadała agencja Young & Rubicam.