M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tomasz Kanton kierownikiem ds. planowania strategicznego Kompanii Piwowarskiej

Maciej Burlikowski | 17 października 2012, 06:00

Firma szuka nowego kierownika ds. PR marek.

Tomasz Kanton, dotychczasowy kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej, największego w kraju producenta piwa, awansował na kierownika ds. planowania strategicznego. W ramach nowych obowiązków będzie współtworzył strategię portfela KP, jej przełożenie na strategię poszczególnych marek i wynikające z niej plany aktywności marketingowych, a następnie analizę ich efektywności i rekomendacje na przyszłość.

Kanton pracuje w Kompanii Piwowarskiej od 2005 r., wcześniej przez blisko osiem lat związany był z branżą reklamową (pracował m.in. w agencjach Impuls BTL oraz Double Brand). Ukończył ekonomię na Politechnice Koszalińskiej.

W związku z jego awansem KP szuka następcy na stanowisko kierownika ds. PR marek (prowadzona jest zarówno rekrutacja wewnętrzna, jak i zewnętrzna).

Czytaj więcej na temat: , , ,