Kraj

Edipresse kończy restrukturyzację, wybrano trójkę dyrektorów wydawniczych

Wydawnictwo Edipresse Polska zakończyło proces restrukturyzacji. W jej ramach stworzono stanowiska dyrektorów wydawniczych. Funkcje te objęły: Izabela Bochenek, dotychczas dyrektor...

Wydawnictwo Edipresse Polska zakończyło proces restrukturyzacji. W jej ramach stworzono stanowiska dyrektorów wydawniczych. Funkcje te objęły: Izabela Bochenek, dotychczas dyrektor marketingu Edipresse Polska, Agnieszka Smit, wcześniej z-ca dyrektora zarządzającego oraz dyrektor ds. rozwoju i kontaktów międzynarodowych, a także Alicja Modzelewska, poprzednio z-ca dyrektora marketingu. Bochenek będzie odpowiedzialna za tytuły “Przyjaciółka” i “Przekrój”, Smit za “Vivę!”, “Mamo, to ja” i “Twoje Dziecko”, a Modzelewska – za miesięczniki “Uroda”, “Vita” i “Dom & Wnętrze”. Do kompetencji dyrektorów wydawniczych będzie należał również marketing poszczególnych tytułów, dlatego stanowisko dyrektora marketingu wydawnictwa zostanie zlikwidowane. Jeszcze nie wiadomo, co się stanie z dotychczasowym stanowiskiem Agnieszki Smit. Dyrektorom wydawniczym będą podlegali dyrektorzy promocji, m.in.: Agnieszka Kozak (“Viva!”), Małgorzata Franke (“Przyjaciółka”), Iwona Zabielska-Stadnik (“Przekrój”) i Izabela Zaleska (“Uroda” i “Dom & Wnętrze”) i Agnieszka Około-Kułak (“Mamo, to ja” i “Twoje Dziecko”). Wraz z restrukturyzacją firmy zwolniono 27 osób z 361 pracujących. Redukcje objęły wszystkie działy i redakcje. Wśród zwolnionych nie było osób ze stanowisk kierowniczych. Jak powiedział Marcin Fedisz, PR manager Edipresse Polska, jest to koniec zmian w strukturze wydawnictwa. (JD, KP)