Agencja marketingu mobilnego i social mediów – Redmobile – przygotowała dla Pernod Ricard Polska aplikację ankietową na iPady You-R-You. Aplikacja jest częścią programu konsumenckiego o tej samej nazwie, przygotowanego dla kluczowych marek dystrybuowanych przez Pernod Ricard Polska, m.in.: Wyborowej, Ballantine’sa, Absoluta, Luksusowej, Chivasa czy Malibu. O programie szczegółowo pisaliśmy 17 września br.
Aplikacja pozwala animatorom imprez, którzy zbierają informacje o konsumentach, zastąpić papierowe ankiety elektronicznym systemem do kolekcjonowania danych. W projekcie dla Pernod Ricard Polska Redmobile odpowiada dodatkowo za przygotowanie ankiety również na stronę WWW oraz w formie aplikacji na Facebooka.
Aplikacja You-R-You to kolejny projekt agencji Redmobile przygotowany dla Pernod Ricard. Wcześniej agencja zrealizowała dla firmy projekt wykorzystujący QR kody stosowane do pobierania aplikacji Drinkspiration.