Kraj

Łomża Podkapslowe będzie brand energizerem

Nowy produkt ma ambitne zadania wizerunkowe.

Łomża Podkapslowe będzie brand energizerem
Wprowadzone właśnie na rynek piwo Łomża Podkapslowe (Browary Regionalne “Łomża”) będzie pełnić rolę brand energizera, czyli kreować i odświeżać wizerunek całej marki Łomża. – Łomża Podkapslowe, podobnie jak wcześniej Łomża Niepasteryzowane, jest brand energizerem w portfolio Łomży. Skierowane jest do opiniotwórczych mieszkańców największych miast – mówi Maciej Ładwiński, senior brand manager.

Autorem koncepcji marki Podkapslowe, designu opakowań i strategii jest firma projektująca innowacje Touch Ideas. W koncepcie brandu postawiono na tzw. story telling. Piwo, które jest niepasteryzowane, niefiltrowane i zawiera żywe drożdże można pić na dwa sposoby. Jako klarowane piwo jasne albo po wmieszaniu – mętne. Ten zabieg ma sprawiać, że produkt staje się ciekawszy, można o nim rozmawiać. W designie i kolorystyce opakowania postawiono na charakterystyczną odmianę zieleni. Estetyka opakowania ma komunikować naturalność piwa i jednocześnie świeżość. Produkt przed wprowadzeniem na rynek był testowany w Warszawie wśród trendsetterów.

Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem “Podkasplowe lubi zamieszanie”. Dla marki Łomża pracują m.in. agencja reklamowa Testardo Gram oraz dom mediowy Starlink (marketer prowadzi obecnie przetarg mediowy).

Jednocześnie marketer wycofuje z rynku Łomża Niepasteryzowane w bączku 0,33 l, wprowadzone na rynek trzy lata temu. Ten produkt również pełnił rolę brand energizera, powstał także we współpracy z firmą Touch Ideas.