Ruszyła kampania promocyjna “Do dzwonka Cafe”. Działania są prowadzone w portalach młodzieżowych, mediach społecznościowych oraz YouTube. Premiera serialu wspierana jest również na disney.pl.
Kampania obejmuje również działania w domach kultury w całej Polsce, które prowadzone są poprzez Nk.pl. Młodzi ludzie za pomocą portalu społecznościowego mogą przesyłać zdjęcia swojej paczki. Najlepsze z nich otrzymają nagrody, w tym spotkanie z aktorami “Do dzwonka Cafe” oraz stylistką serialu.
W zawiązku z premierą serialu powstała również zupełnie nowa strona “Do dzwonka Cafe”, gdzie znajdują się ciekawostki dotyczące serialu. Użytkownicy znajdą tam również galerie zdjęć oraz materiały wideo. W specjalnej zakładce można również oglądać pierwszy sezon serialu “Do dzwonka”.
Kampania potrwa do dnia premiery serialu, tj. 27 października br.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Polska, kreacje zaś przygotował dział marketingu Disney Channel we współpracy z agencją Hypermedia Isobar.