Kraj

Disney Channel promuje serial "Do dzwonka Cafe"

Działania obejmą media własne i internet. Przewidziano również aktywności niestandardowe.

Ruszyła kampania promocyjna “Do dzwonka Cafe”. Działania są prowadzone w portalach młodzieżowych, mediach społecznościowych oraz YouTube. Premiera serialu wspierana jest również na disney.pl.

Kampania obejmuje również działania w domach kultury w całej Polsce, które prowadzone są poprzez Nk.pl. Młodzi ludzie za pomocą portalu społecznościowego mogą przesyłać zdjęcia swojej paczki. Najlepsze z nich otrzymają  nagrody, w tym spotkanie z aktorami “Do dzwonka Cafe” oraz stylistką serialu.

W zawiązku z premierą serialu powstała również zupełnie nowa strona “Do dzwonka Cafe”, gdzie znajdują się ciekawostki dotyczące serialu. Użytkownicy znajdą tam również galerie zdjęć oraz materiały wideo. W specjalnej zakładce można również oglądać pierwszy sezon serialu “Do dzwonka”.

Kampania potrwa do dnia premiery serialu, tj. 27 października br.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Polska, kreacje zaś przygotował dział marketingu Disney Channel we współpracy z agencją Hypermedia Isobar.