Kraj

Rusza kampania promocyjna Food Film Festiwal

Za kreację koncepcji promocyjnej odpowiada Think Kong.

Rusza kampania promocyjna Food Film Festiwal
Ruszyła multimedialna kampania promująca czwarty przegląd filmów kulinarnych Kuchnia+ Food Film Fest, który odbędzie się w dniach 26-28 października w trzech miastach jednocześnie: w Warszawie, Poznaniu i Gdyni. Kampania reklamowa wykorzystująca telewizję, kina, prasę, outdoor i internet potrwa do końca października.

Bazą promocji jest kampania outdoorowa, która obejmie citilighty, plakaty oraz reklamy w środkach komunikacji publicznej w Warszawie, Poznaniu i w Gdyni. Zwiastun przeglądu pojawi się w kanałach telewizyjnych spółki Canal+ Cyfrowy oraz kinach festiwalowych. Kampanię ATL wspierają działania PR w mediach tradycyjnych i internecie, w tym na profilu Kuchni+ w Facebooku.

Motywem przewodnim koncepcji kreatywnej Kuchnia+ Food Film Fest przygotowanej przez dział kreacji Canal+ Cyfrowy są trzy key visuale promujące hitowe filmy kolejnych dni imprezy. Za promocję wydarzenia w social mediach odpowiada agencja Think Kong. Kampanię koordynuje dział marketingu kanałów tematycznych Canal+ Cyfrowego. Za zakup powierzchni reklamowej odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Kampania outdoorowa pojawi się w przeważającej mierze na nośnikach Clear Channel – patrona medialnego FFF.