Kraj

Cederroth zwiększy inwestycje w reklamę

W związku z wprowadzeniem nowych marek przyszłoroczne wydatki marketingowe mają być większe niż w tym roku.

Firma Cederroth Polska wkrótce rozpocznie działania reklamowe dla nowej marki Bio-Oil, którą właśnie wprowadza do sprzedaży. Jednocześnie Jarosław Cybulski, prezes Cederroth Polska, zapowiada, że przyszłoroczne wydatki reklamowe firmy będą wyższe od tegorocznych, głównie ze względu na poszerzenie portfolio o nowe brandy. Dokładnej dynamiki wzrostu nie podaje. Od przyszłego roku Cederroth przejmie dystrybucję marki Jordan. Wtedy też marketer planuje większe działania promocyjne wspierające brand przede wszystkim w segmencie szczoteczek do zębów. Według danych Kantar Media za styczeń-wrzesień br. wydatki firmy w mediach (głównie telewizji i prasie) wyniosły 27,1 mln zł. Największe inwestycje marketer skierował na markę Soraya – prawie 13 mln zł.

Cederroth zwiększy inwestycje w reklamę
Najnowszy produkt Bio-Oil to olejek do pielęgnacji skóry w przypadku rozstępów, blizn, nierównomiernego kolorytu skóry, skóry starzejącej się i skóry odwodnionej. O planach wprowadzenia marki do Polski pisaliśmy w “MMP 24” 10 października br. Preparat będzie dostępny w szerokiej sprzedaży. Jego sugerowana cena wynosi ok. 36 zł.

Nie wiadomo, z którą agencją będzie firma współpracowała przy tym projekcie. Za obsługę mediową firmy odpowiada Starlink.