Małgorzata Kożuchowska została ambasadorką marki Aryton. Jak mówi Tomasz Gardziewicz, brand manager, aktorka jest postrzegana jako ikona mody, ma bardzo pozytywny wizerunek i dlatego firma właśnie ją wybrała. W przeszłości firma współpracowała z Grażyną Wolszczak. Wybór Kożuchowskiej to także sygnał, że marka chce nieco odświeżyć swój wizerunek i poszerzyć swoją grupę docelową o Polki w wieku powyżej 30. roku życia. Na potrzeby współpracy zrealizowano specjalną sesję zdjęciową z udziałem aktorki. Materiały z wizerunkiem Kożuchowskiej pojawią się w salonach sieci Aryton oraz na stronach internetowych firmy. Ponadto aktorka weźmie udział w spotkaniach z klientkami Aryton, a jej wypowiedzi będzie można przeczytać na blogu marki.
Stylizacje do sesji przygotowała Marta Kalinowska, współpracująca z marką Aryton jako konsultant
ds. kolekcji i wizerunku. Zdjęcia wykonał fotograf mody Mateusz Stankiewicz. Na razie firma nie planuje działań reklamowych w mediach ATL.