Magazyn “iAM” zadebiutował we wrześniu br. Jest on dostępny wyłącznie na tablety Apple iPad. Liczba sesji – czyli liczonej osobno każdorazowej styczności z numerem “iAM” – wyniosła dla pierwszego numeru ponad 12 tysięcy, przy czym średnia długość jednej sesji trwała ponad 9 minut. Najwięcej czytelników “iAM” pochodzi odpowiednio z Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Łodzi. Najbardziej intensywnym okresem korzystania z magazynu “iAM” są godziny wieczorne, w szczególności przedział pomiędzy godz. 20 a 22.
Wydawca – firma Yellow Hat – nie podaje liczby pobrań magazynu z App Store. Kolejny numer “iAM” jest już dostępny. Tytuł jest bezpłatny.
Wśród reklamodawców, którzy znaleźli się w drugim numerze “iAM”, są m.in: Lexus, Adidas, General Motors oraz Tissot. W zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wydawca “iAM” współpracuje z Atmediami.