Kraj

12 tys. sesji pierwszego wydania "iAM"

Magazyn kobiecy wyłącznie na tablety zaprezentował niektóre dane czytelnictwa.

Magazyn “iAM” zadebiutował we wrześniu br. Jest on dostępny wyłącznie na tablety Apple iPad. Liczba sesji – czyli liczonej osobno każdorazowej styczności z numerem “iAM”  – wyniosła dla pierwszego numeru ponad 12 tysięcy, przy czym średnia długość jednej sesji trwała ponad 9 minut. Najwięcej czytelników “iAM” pochodzi odpowiednio z Warszawy, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Łodzi. Najbardziej intensywnym okresem korzystania z magazynu “iAM” są godziny wieczorne, w szczególności przedział pomiędzy godz. 20 a 22.

Wydawca – firma Yellow Hat – nie podaje liczby pobrań magazynu z App Store. Kolejny numer “iAM” jest już dostępny. Tytuł jest bezpłatny.

Wśród reklamodawców, którzy znaleźli się w drugim numerze “iAM”, są m.in: Lexus, Adidas, General Motors oraz Tissot. W zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wydawca “iAM” współpracuje z Atmediami.