Kraj

Makłowicz skacze z mostu - Tesco rusza z kampanią

PZL, Czart, Codemedia, MediaCom i prawdopodobnie Lemon Sky są zaangażowane w nowy projekt marketingowy tej sieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlD0fTygk0Xg%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Wczoraj rozpoczęła się nowa kampania sieci Tesco. Akcja zaczęła się od teasera internetowego  – kampanii display, jak i od landing page – szokwideo.pl, na którym trwało odliczanie do pierwszej emisji spotu telewizyjnego zaplanowanego w TVP1 tuż przed godziną 20.

W spocie, który został planowo wyemitowany, zagrał kucharz Robert Makłowicz. Obok niego pojawił się także jeden z brand hero Tesco – Henio.

Według naszych informacji koncept kreatywny został przygotowany przez agencję PZL, kreację online i landing page stworzyła agencja Czart. Media offline zaplanował i kupił MediaCom, natomiast powierzchnię w internecie – Codemedia. Obsługą kampanii w Facebooku zajmie się prawdopodobnie Lemon Sky, jednak tej informacji do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się potwierdzić.

Współpraca TW