Kraj

Groupon chce zadowolić klientów

Serwis wprowadza wiele ulepszeń.

Groupon z myślą o poprawie jakości swoich usług wprowadza trzy projekty.

Pierwszy z nich to program Bezpieczny Groupon. Ma na celu zwiększenie przejrzystości usług, ujednolicenie zasad i uczynienie serwisu bardziej przystępnym. Grpupon uruchomił również specjalną usługę, która ma zwiększyć komfort i bezpieczeństwo zakupów: zwiększy kontrolę partnerów w programie (będzie również świadczył pomoc w zakresie sprawdzenia, czy partnerzy działają zgodnie z prawem, udzieli również pomocy klientom w przypadku, gdy partner wycofa się ze świadczenia usługi). Nowością jest również to, że klient będzie miał więcej niż 10 dni na rezygnację z zakupu i złożenia reklamacji przez cały okres ważności kuponu (a nawet do 2 miesięcy po terminie ważności kuponu).

Program Smart Deals to forma e-mail marketingu wprowadzona w IV kwartale. Jej celem jest dokładniejsze targetowanie w celu lepszego i skuteczniejszego dotarcia do klientów z usługą. Serwis wykorzystuje algorytm, który pomaga wygenerować mailing zgodny z zainteresowaniami użytkownika. Algorytm analizuje dane użytkownika oraz historię przeglądanych i kupowanych przez niego ofert, tworzy spersonalizowany, unikatowy profil i na jego podstawie dobiera oferty. 

Trzecim programem proklienckim jest Groupon Premium, który prezentuje najlepsze oferty i jest dostępny dla stałych, lojalnych klientów, którzy dokonują w serwisie regularnych zakupów. Propozycje Premium charakteryzują się elegancką szatą graficzną, a w mailingach dla wąskiej bazy klientów dostępne będą m.in. oferty ekskluzywnych restauracji i hoteli, elitarne formy spędzania wolnego czasu rabaty na zakup biżuterii czy samochodów.