Kraj

Krzysztof Waligórski na czele strategii IS i Saatchi & Saatchi Digital

W dziale strategii pojawiły się też dwie nowe osoby, Jakub Sudomir i Krzysztof Wierzbicki.

Krzysztof Waligórski
Krzysztof Waligórski objął po roku pracy kierownictwo działu strategii na stanowisku head of strategy Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi Digital. – Moją ambicją jest, żeby strategie digitalowe łączyły dorobek tzw. starej szkoły teorii komunikacji i podejścia mediocentrycznego typowego dla nowych mediów – mówi szef działu. Waligórski przyszedł do IS w 2011 r. z firmy Alma Market, wcześniej przez pięć lat pracował w DDB. W Interactive Solutions koordynuje lokalne i regionalne projekty głównie dla Procter & Gamble i T-Mobile.

Do działu strategii dołączył w październiku Jakub Sudomir, który został nowym strategy managerem. Do IS przyszedł z agencji 180heartbeats + Jung von Matt, gdzie pracował przez półtora roku jako senior strategy planner. Wcześniej w Saatchi & Saatchi Think Tank przez trzy i pół roku był brand and communication plannerem. Sudomir jest również mentorem w ramach ekosystemu AIP Seed Capital (Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości): pomaga młodym przedsiębiorcom w dopracowywaniu strategii marek, produktów, usług oraz planowaniu efektywnych strategii komunikacyjnych.

We wrześniu do agencji dołączył Krzysztof Wierzbicki, który wcześniej w agencjach Netizens, Gong i S4 pracował dla marek takich, jak Goodyear, Grolsch, Axe, Nescafe Dolce Gusto czy Tymbark. Wierzbicki pełni w IS funkcję strategic plannera.

Dział strategii Interactive Solutions liczy obecnie siedem osób.