Kraj

Presspublica staje się wydawcą "Bloomberg Businessweeka"

Wydawca podpisał umowę na wydawanie pisma.

Presspublica podpisała umowę licencyjną z Bloombergiem L.P. na wydawanie “Bloomberg Businessweek Polska”. Pierwszy numer ukaże 22 października. Jego zawartość będą tworzyli dziennikarze ekonomiczni Presspubliki pod kierunkiem Cezarego Szymanka, który pozostał na stanowisku redaktora naczelnego.

Na początku października br. ukazał się ostatni numer dwutygodnika “Bloomberg Businessweek Polska” wydany przez Point Group Business Unit, spółkę zależną Platformy Mediowej “Point Group”. Jak tłumaczyli przedstawiciele spółki, rezygnacja z wydawania “Bloomberg Businessweek Polska” była spowodowana tym, że w ciągu roku magazyn nie osiągnął zakładanych wyników biznesowych i nie przekroczył progu rentowności. Większość zespołu otrzymała wypowiedzenia.

“Bloomberg Businessweek Polska” ukazywał się od września 2011 r. Magazyn wydawany był na licencji Bloomberg L.P., wydawcy “Bloomberg Businessweeka”. Łącznie ukazało się 29 numerów polskiej edycji pisma.