Serwis kobiecy ofeminin.pl rozpoczął wczoraj kampanię wizerunkową, która obejmie prasę, internet i media społecznościowe. Kampania potrwa do końca października tego roku i stanowi pierwszy etap długofalowych działań promocyjnych.
Kampania zwieńcza prace nad repozycjonowaniem marki i jest realizowana zgodnie z nową strategią komunikacyjną portalu. Działania serwisu mają na celu ponowne przyjrzenie się potrzebom grupy docelowej, podniesienie konkurencyjności i zmianę kontentu pod względem funkcjonalnym, treściowym i społecznościowym. Serwis odświeża również strategię komunikacji i intensyfikuje działania budujące świadomość marki.
Działania promocyjne obejmą tytuły prasowe: “Newsweek”, “Forbes” i dodatek telewizyjny do dziennika “Fakt”. Kampania internetowa obejmie sieć reklamową Ringier Axel Springer Polska (m.in. newsweek.pl, serwisy kobiece, koktajl24.pl, students.pl, topgear.com.pl), a także serwis Sympatia.pl oraz serwisy społecznościowe (m.in. Facebook). Przewidziane są również intensywne działania PR. Za przygotowanie kampanii odpowiada zespół marketingu ofeminin.pl.
Z badań wg Gemius Traffic z września 2012 r. wynika, że serwis ofeminin.pl w ostatnim kwartale niemal podwoił swój zasięg – obecnie odwiedza go miesięcznie ponad 1,7 mln unikatowych użytkowników, którzy generują ponad 8 mln odsłon.