Trzy czekolady Milka z portfolio Krafta promują się w sieciach handlowych. Sprzedaży czekolady z nadzieniem karmelowym, malinowym i wiśniowym towarzyszy akcja samplingowa przygotowana przez GMP Advertising w prawie 500 marketach: Makro, Selgros, Tesco, Carrefour, Piotr i Paweł, Alma, Leclerc oraz sklepach regionalnych. Przy specjalnie przygotowanych stanowiskach marki Milka hostessy zachęcają do wypróbowania smaku trzech czekolad. Towarzyszą im maskotki Milki – fioletowe krowy.
Z lipcowych badań Nielsena, na które powołuje się Kraft, wynika, że trzy promowane czekolady cieszą się dużą popularnością. Czekolady należą do pięciu najczęściej wybieranych przez polskich konsumentów w swoich kategoriach, a ponadto zanotowały ponaddwukrotny wzrost udziałów wartościowych w Polsce. Szczegółowych danych nie podano.
Półtoramiesięczne działania potrwają do połowy listopada.