Kraj

Kleber rusza z kampanią w społecznościach

Motyw przewodni działań zaplanowanych dla marki na październik i listopad 2012 r. to bezpieczne podróżowanie samochodem z psem.

Kleber rusza z kampanią w społecznościach
“Pies na podróże” to projekt, jaki firma oponiarska Michelin Polska przygotowała dla marki Kleber. Jednym z elementów akcji, która łączy działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych, jest startujący w połowie października konkurs dla użytkowników serwisu Facebook.
 
Motyw przewodni wszystkich działań zaplanowanych dla Kleber na październik i listopad 2012 r. stanowi bezpieczne podróżowanie samochodem z psem. W ramach projektu marka współpracuje z magazynem “Mój Pies” i wspólnie z nim przeprowadzi konkurs fotograficzny dla użytkowników Facebooka. Dodatkowo w miesięczniku pojawi się specjalny artykuł pod patronatem marki oraz insert dedykowany akcji – naklejki na szybę samochodową. Całość zostanie wsparta aktywnymi działaniami PR i kampanią reklamową w Facebooku, które zrealizują agencje NBS Communications i Evangelists.