M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszy kampania reklamowa wody mineralnej Jurajska

Serwis Dzienny | 17 maja 2004, 00:00

Agencja Image Art i dom mediowy Effective Media przygotowują kampanię reklamową naturalnej wody mineralnej Jurajska produkowanej przez Spółdzielnię Pracy "Jurajska"...

Agencja Image Art i dom mediowy Effective Media przygotowują kampanię reklamową naturalnej wody mineralnej Jurajska produkowanej przez Spółdzielnię Pracy "Jurajska" w Myszkowie. Od 20 maja w TVP1, TVP2, TVP3, TV4 i TVN-u emitowane będą 10-sekundowe spoty reklamujące tę markę. Według Wojciecha Grądka, specjalisty ds. marketingu strategicznego w SP Jurajska, celem kampanii jest zwiększenie znajomości spontanicznej marki Jurajska. Obecnie według badań TNS/OBOP spontaniczna znajomość tej marki wśród ogółu konsumentów jest na poziomie poniżej 10 proc. Od efektów dotarcia i wzrostu świadomości marki uzależniona jest zarówno długość trwania kampanii, jak i miks stacji, w których będą emitowane spoty. Nową kreację na potrzeby kampanii Jurajskiej przygotowała agencja Image Art z Warszawy, natomiast planowaniem i zakupem czasu antenowego zajął się dom mediowy Effective Media (rekomendowany przez Image Art). Ubiegłoroczną pierwszą w historii dwumiesięczną kampanię telewizyjną dla tej marki przygotowała agencja Scholz & Frends Warszawa i rekomendowany przez nią dom mediowy Brand Connection. "W tym roku wybraliśmy ofertę Image Art, ponieważ przedstawili lepszy pomysł i ciekawszą kreację" - mówi Wojciech Grądek. Producent nie ujawnia, jaki budżet przeznaczy na reklamę telewizyjną marki Jurajskiej w tym roku, w ubiegłym roku wydatki na ten cel wyniosły ok. 5 mln zł. Kampania telewizyjna wspierana będzie reklamami w wybranych regionalnych stacjach radiowych. Dodatkowo od 24 maja do 16 lipca będzie trwała promocja konsumencka, której uczestnicy w zamian za określoną liczbę kodów kreskowych z etykiet wody Jurajskiej będą mogli otrzymać nagrody w postaci: foteli i materacy dmuchanych oraz tzw. smyczy (łącznie producent przygotował 10 tys. nagród). Informacje o promocji będą komunikowane w materiałach POS (plakaty i ulotki) i na stronie internetowej jurajska.pl. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,