Kraj

Tetra Pak kontynuuje działania ze Streetcomem

Agencja rozpoczęła kampanię rekomendacji.

Celem akcji jest edukacja i przedstawienie korzyści płynących z konsumpcji produktów przechowywanych w kartonowych opakowaniach.

Działania mają charakter “idea seeding” i promują zdrowe żywienie w wyselekcjonowanej grupie konsumentów. Działania komunikacyjne prowadzone są głównie w sieci. Hasło kampanii “Karton chroni jak natura” nawiązuje do ochrony wartości odżywczych przez wielowarstwowe opakowania Tetra Pak. Głównym przekazem jest informacja, że, tak jak skórka owoców i warzyw kartony aseptyczne chronią świeżość w sposób naturalny – bez potrzeby stosowania konserwantów. 

Przewidywany zasięg kampanii w świecie realnym to ponad 400 tys. pozytywnych informacji o idei spożywania produktów pochodzących z kartonowych opakowań. Ze społeczności Streetcom wyłoniono grupę 5 tys. kobiet dokonujących regularnie zakupów i przygotowujących posiłki z wykorzystaniem warzyw dostępnych w opakowaniach kartonowych. Część spośród ambasadorek pochodzi z poprzednio prowadzonej kampanii – te osoby były najaktywniejszymi promotorami idei “karton zamiast konserwantów”. Na stronie zamiastkonserwantow.tetrapak.pl uczestnicy kampanii wezmą udział w konkursie na komiksową “Historię naturalnej miłości”. Nowatorskim pomysłem w tej edycji kampanii jest włączenie blogerów kulinarnych ze Stretcom Blog Team. Zostają oni promotorami idei kampanii “Karton zamiast konserwantów” na prowadzonych przez siebie blogach.

To druga odsłona kampanii, z którą Tetra Pak ruszył na początku roku. Jak informuje marketer, informacja o idei kartonowych opakowań dotarła wówczas do ok. 360 tys. odbiorców.

Komunikację internetową wspierającą marketing rekomendacji prowadzi MEC.