Dom mediowy Carat Polska wzmacnia swoje kompetencje w obszarze strategii komunikacji oraz new businessu. W tym celu stworzono dwa nowe stanowiska. Funkcję strategy directora powierzono Adamowi Bolikowskiemu, dotychczas account directorowi zespołu obsługującego klientów takich jak: Disney, Forum Film, Mattel, Arla Foods, Chevrolet, Osram, De Agostini, DHL. Szefem tego zespołu jest obecnie Tomasz Bartnik, który przyszedł do agencji na początku sierpnia br.
Jednocześnie Carat rozszerzył działania new business. Stanowisko new business managera objął Krzysztof Kuligowski. Będzie on odpowiedzialny za obsługę procesu przetargowego, ale głównie skupi się na tworzeniu i koordynacji teamów projektowych, które następnie po wygranym przetargu mają stać się teamem klienta.
Adam Bolikowski w Caracie pracuje od 1995 r. Krzysztof Kuligowski z domem mediowym związany od 2005 r. Ostatnio był group account managerem – pracował dla Walt Disney Company oraz Arla Foods SA