Kraj

Duże wsparcie reklamowe marki Książęce

Każdy z wariantów piwa Kompanii Piwowarskiej będzie promowany odrębnym spotem.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, m.in. pod marką Książęce, rozpoczyna jej intensywne wsparcie reklamowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYIdC-YdtabM%22%7D
Producent wspiera trzy warianty Książęcego: Czerwony Lager, Ciemne Łagodne oraz Złote Pszeniczne, wprowadzone tuż przed wakacjami w ramach linii tzw. piwnych specjalności pod tą marką. Każdy z tych wariantów będzie promowany osobnym filmem reklamowym. Wszystkie zostały nakręcone w Tyskich Browarach Książęcych, w hali najstarszej linii produkcyjnej, tak zwanej “trójki”. Spoty 30-sekundowe utrzymane są w konwencji spotkania dwóch światów: fantastycznego, pełnego marzeń oraz logicznego, pragmatycznego. Reprezentują je postaci: Książę – marzyciel i wizjoner, oraz Tomasz – technolog, pracownik browaru. Każdy ze spotów ukazuje bogactwo i różnorodność każdego z trzech piw Książęce, zwracając uwagę na najbardziej charakterystyczne cechy konkretnego piwa.

Koncepcję reklamy wypracowała agencja Havas Worldwide (dawniej Euro RSCG). Produkcją zajęło się studio Oto Film. Za animację odpowiada agencja Platige Image, a za planowanie i zakup mediów – Starcom.

Kampania telewizyjna ma charakter ogólnopolski i pojawi się w kluczowych stacjach telewizyjnych. Marka będzie też obecna w internecie dzięki bannerom oraz aktywnościom w Facebooku.