Kraj

Bank BPH z Facebooka wychodzi na mury

Swoją akcję z social media bank postanowił rozszerzyć także w realu.

Bank BPH z Facebooka wychodzi na mury
Pod koniec lipca br. w portalu  społecznościowym Facebook powstał fanpage “Make life fair”. Nazwa nawiązywała do popularnego bloga “Make life easier” o modzie i stylu prowadzonego przez Katarzynę Tusk, córkę obecnego premiera, i powstałego niejako w opozycji prześmiewczego “Make life harder”.

W ciągu 3,5 miesięcy profil “Make life fair” polubiło ponad 13 tys. użytkowników Facebooka. Okazuje się, że jest to komercyjna inicjatywa, za którą stoi bank BPH. Prowadzi on obecnie drugą odsłonę akcji reklamowo-społecznej “Zwykły bohater” we współpracy z telewizją TVN i portalem Onet.pl. Profil akcji w Facebooku założono przy okazji pierwszej edycji, we wrześniu ub.r., do tej poru polubiło go 18 tys. internautów.

BPH postanowił przenieść “Make life fair” także do realu. W centrum Warszawy na jednej z eksponowanych ścian dwa tygodnie temu pojawił się ogromny, kolorowy mural. Nie ma jednak na nim informacji, kto stoi za tą akcją. Według naszych informacji bank “ujawni się” w najbliższych dniach.

Przy tym projekcie bank BPH współpracuje m.in. z agencją Lifebrand.