Kraj

Grupa Euro RSCG przejęła udziały w agencji interaktywnej Digital One

Fundusz inwestycyjny GG związany z zarządem Grupy Euro RSCG został większościowym udziałowcem w agencji interaktywnej Digital One. "Zależało nam na...

Fundusz inwestycyjny GG związany z zarządem Grupy Euro RSCG został większościowym udziałowcem w agencji interaktywnej Digital One. “Zależało nam na dalszym poszerzaniu portfolio naszych usług na rynku polskim. Jest to element światowej strategii grupy realizowanej pod hasłem “Power of One”. Pozyskanie Digital One i nadanie tej spółce statusu partnera strategicznego pozwolą na szybsze wdrożenie sieciowych założeń strategicznych w Polsce” – twierdzi Piotr Badowski, prezes zarządu firmy marketing services Euro RSCG 4D, która obok agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw i firmy specjalizującej się w działaniach w obszarze baz danych Euro RSCG Marketing House wchodzi w skład grupy w Polsce. Wielkość przejętego pakietu udziałów oraz wartość transakcji nie zostały ujawnione. Obok funduszu GG drugim dużym udziałowcem pozostaje Olgierd Cygan, CEO, managing partner i jeden z założycieli Digital One, który będzie kontynuował pracę na dotychczasowych stanowiskach. Mniejszościowymi udziałowcami pozostają dwaj pozostali założyciele firmy Łukasz Felsztukier i Marcin Lewik, którzy odpowiadają za działy kreacji i IT. “Dzięki nawiązaniu współpracy z Grupą Euro RSCG będziemy mogli intensywniej niż dotąd angażować się w realizację projektów zintegrowanego marketingu. Efekt synergii pozwoli na skuteczne zaspokajanie potrzeb klientów, którzy coraz częściej oczekują kompleksowej obsługi w ramach jednego project managementu” – mówi Cygan. Według niego decyzje, które zostały podjęte, umożliwią także nieograniczony dostęp do sieciowych rozwiązań z zakresu usług interaktywnych oraz wsparcie dla tworzenia autorskich narzędzi marketingowych, z dziedziny e-marketingu czy marketingu mobilnego. Firma Digital One ma także brać udział w regionalnych projektach Grupy Euro RSCG. Spółka realizuje akcje marketingowe z poszczególnymi firmami grupy od 2003 r., m.in. dla Philip Morris Polska z Euro RSCG Marketing House, dla GlaxoSmithKline z Euro RSCG 4D oraz dla Polkomtel SA z Euro RSCG Warsaw. Firma Digital One zatrudnia obecnie 20 osób i liczebność zespołu ma wkrótce wzrosnąć. Do głównych klientów firmy należą: DaimlerChrysler Automotive Polska, PepsiCo, BRE Bank SA, Schering AG, Sony Ericsson i Philip Morris Polska. Przychody Digital One wyniosły w ub.r. 1,6 mln zł. Jak twierdzi Cygan, ich wzrost w latach 2002 i 2003 wyniósł 220 proc. (JP)