Kraj

Vodeon w ofercie Atmediów

Atmedia i Vodeon, nowy serwis VoD Tomasza Raczka, rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. To już 23 witryna w pakiecie @VoD.

Atmedia będą obsługiwały Vodeon, serwis wideo na życzenie współtworzony przez Tomasza Raczka. Premiera serwisu zaplanowana jest na najbliższe dni. Reklamodawcy mogą już planować pierwsze kampanie wokół filmów i seriali, które będą wyświetlane w Vodeonie. Atmedia oferują klientom reklamy wideo oraz display, a także akcje specjalne z wykorzystaniem powierzchni serwisu.

Jak zapowiadają jego twórcy, Vodeon zaoferuje widzom repertuar nieobecny dotychczas w polskich witrynach VoD. Użytkownicy będą odtwarzać wszystkie filmy za darmo po obejrzeniu bloku reklamowego. Na początku w Vodeonie znajdzie się ok. 150 pozycji filmowych, w większości dostępnych w serwisie na wyłączność. Wydawca zapowiada też szybką rozbudowę katalogu.

W promocji serwisu i aktywizowaniu użytkowników Vodeon chce na szeroką skalę wykorzystać media społecznościowe.

Serwis dołącza do portfolio online Atmediów, które liczy obecnie 44 witryny, w tym – 23 serwisy z treściami wideo na życzenie.