M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kia korzysta z crowdsourcingu

( red. ) | 25 października 2012, 06:00

Nowa globalna kampania marki startuje na początku nowego roku.

Koreański producent samochodów opiera swoje działania związane z kampanią na działaniach w portalu eYeka. Marketer zapytał użytkowników, co oznacza dla nich sformułowanie "mieć moc niespodzianek" ("Have the power of surprise").

Do tej pory nadeszło ponad 250 zgłoszeń wideo z Europy, Korei, Chin, Rosji, Wielkiej Brytanii, USA i Brazylii. Na tych pomysłach użytkowników będzie bazowała marka, tworząc koncepcję nowej cyfrowej kampanii.

Kia otworzyła także głosowanie dla konsumentów w portalu Facebook, w którym ma ustalić, co jest najlepszym pomysłem promocyjnym.

Wcześniej podobne działania podejmował Citroen dla modelu Connexion.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , ,