Kraj

Dom mediowy Starcom będzie nadal pracował dla wydawnictwa G+J Polska

Dom mediowy Starcom wygrał trwający kilka miesięcy przetarg na obsługę budżetu mediowego wydawnictwa Gruner + Jahr Polska. Informację potwierdził Jakub...

Dom mediowy Starcom wygrał trwający kilka miesięcy przetarg na obsługę budżetu mediowego wydawnictwa Gruner + Jahr Polska. Informację potwierdził Jakub Benke, prezes Starcomu. Do przetargu oprócz Starcomu zaproszenia dostały domy mediowe Brand & Media OMD, Universal McCann oraz Initiative Warszawa, który jednak w początkowym etapie procedur przetargowych zrezygnował z udziału. Wartość tegorocznego budżetu G+J Polska nie jest znana. W 2003 r. wydatki reklamowe na produkty wydawnicze G+J Polska wyniosły 49,5 mln zł, a dodatkowo na magazyn “National Geographic”, wydawany przez G+J RBA, przeznaczono 5,5 mln zł (Expert Monitor). Starcom pracuje dla G+J Polska od początku 2001 r. (JD, PR)