Rozpoczęła się kampania telewizyjna promująca kolekcje Tchibo. Jej celem jest zwiększenie świadomości produktów Tchibo w zmieniających się co tydzień kolekcjach dostępnych w sklepach Tchibo w całej Polce i e-sklepie Tchibo.pl. Kampania wykorzystuje nowy koncept reklamowy i nowe hasło reklamowe marki – “Odkryj to właśnie w Tchibo”.
Jest to pierwsza kampania telewizyjna promująca kolekcje Tchibo. Ponadto działania reklamowe prowadzone są w internecie.
Autorem konceptu kreatywnego kampanii jest agencja Jung von Matt Hamburg Germany, spot wyreżyserował JJ Keith. Za adaptację spotów w Polsce odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Initiative Media.
Adaptację kreacji dla kampanii internetowej przygotowała agencja Lemon Sky. Zakupu mediów online dokonała agencja Codemedia. Przygotowanie konceptu i przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych powierzone zostało agencji Płodni.com, przy współpracy z agencją Lemon Sky.