M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ferrero zostaje w Caracie

Joanna Dziwisińska | 26 października 2012, 06:00

Dom mediowy obronił obsługę jednego ze swoich najważniejszych klientów.

Koncern Ferrero rozstrzygnął międzynarodowy przetarg na planowanie i zakup mediów. W jego wyniku marketer zdecydował się utrzymać współpracę z domem mediowym Carat, należącym do Aegis Media. Informację taką podał serwis Horizont.net. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami Ferrero w Polsce, aby uzyskać komentarz do tej informacji.

Przypomnijmy, że marketer od ponad 11 lat współpracuje z domem mediowym Carat. Jak podaje serwis Horizont,  Ferrero łączy budżety w Europie Środkowej i Wschodniej i przekazuje je Aegis Media Group. Konsolidacja obejmie 24 rynki, dla których zostanie powołana sieć o nazwie Ferrero Media Network. Dotyczy to również rynku niemieckiego, gdzie wartość budżetu szacowana jest na 400 mln euro. Budżet do tej pory zarządzany przez spółkę córkę Vizeum, Aegis.

We wrześniu ub.r. producent słodyczy skonsolidował część swojego europejskiego biznesu w Publicis Groupe. Zmiana ta nie dotyczyła Polski, gdzie za obsługę nadal odpowiada Carat z grupy Aegis. Wynik przetargu miał wpływ tylko na kraje skupione w ramach regionu Europy Zachodniej, czyli m.in.: Włochy, Hiszpanię, Portugalię, Francję, Belgię, Holandię, Turcję oraz Grecję. Polski rynek włączony jest w region Europy Środkowo-Wschodniej, który ostatecznie nie został objęty przetargiem.

współpraca KW

Czytaj więcej na temat: , , , , ,