M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hochland Polska wprowadza na rynek sery pleśniowe Valbon

Serwis Dzienny | 5 stycznia 2000, 00:00

Hochland Polska rozpoczyna 2000 rok od wprowadzenia na rynek dwóch nowych produktów z kategorii serów pleśniowych. Wśród nowości znalazły się...

Hochland Polska rozpoczyna 2000 rok od wprowadzenia na rynek dwóch nowych produktów z kategorii serów pleśniowych. Wśród nowości znalazły się Valbon Camembert i Valbon Brie. Oba wyroby produkowane są w oparciu o oryginalną francuską recepturę z VIII w. Ich cena wynosi 4,49 zł. "Valbon jest odpowiedzią firmy na rosnące zainteresowanie konsumentów i szybko rozwijający się rynek serów pleśniowych. Na przestrzeni ostatnich trzech lat ten segment odnotował trzykrotny wzrost, o czym świadczą badania ACNielsen" - mówi Jacek Wyrzykiewicz, marketing manager Hochland Polska. Sery Valbon będą intensywnie reklamowane. Agencja McCann-Erickson przygotowała spot telewizyjny. Reklama serów pojawi się także w prasie fachowej oraz na materiałach POS. Przewidziano również akcje degustacyjne (w sklepach detalicznych na terenie całej Polski), które poprowadzi Promotion Marketing International. (MK)