Zagranica

Muzułmanie krytykują nową brytyjską policyjną kampanię antyterrorystyczną

W Wielkiej Brytanii muzułmanie krytykują nową policyjną kampanię antyterrorystyczną, w której kobiece oczy są prezentowane w czarnej obwódce. Na plakatach...

W Wielkiej Brytanii muzułmanie krytykują nową policyjną kampanię antyterrorystyczną, w której kobiece oczy są prezentowane w czarnej obwódce. Na plakatach widoczne jest także hasło “Life Savers” (dotyczy ono oczywiście oczu) i wezwanie do londyńczyków, aby zwracali baczną uwagę na to, co dzieje się w mieście, i podejrzane zjawiska zgłaszali policji. Organizacje muzułmańskie zwracają jednak uwagę, że na layoutach plakatów oczy w obwódce mogą wyglądać jak zakryta twarz kobiety w tradycyjnym arabskim stroju. Brytyjski urząd ds. reklamy The Advertising Standards Authority nie przychylił się do skarg organizacji muzułmańskich w sprawie kampanii. (“BrandRepublic”)