Kraj

Wystartowała sieć performance marketingu GoldenAd

Prezesem zarządu GoldenAd jest Paweł Sypczuk, który jednocześnie kieruje zarządem agencji Click House.

Dziś rozpoczyna działalność GoldenAd, nowa sieć reklamowa działająca w obszarze performance marketingu. GoldenAd będzie się koncentrować na realizacji kampanii jakościowych i na współpracy z witrynami typu premium. Nowa sieć została powołana przez agencję Click House.

Witryny, z którymi współpracuje GoldenAd, pogrupowane są w specjalistyczne pakiety tematyczne, z których każdy pozwala precyzyjnie dotrzeć do różnych grup odbiorców. Wśród wydawców już współpracujących z nową siecią są m.in.: Bankier, Money, GrupaPolskapresse (m.in. Polskatimes.pl, Gratka.pl, Wiadomosci24.pl), Innovaweb, Oferty.net, Fotka.pl, Media2, Goldenline, Pracuj.pl, Burda Media. Cały czas trwają rozmowy z kolejnymi podmiotami.

Nowa sieć została powołana przez agencje Click House, która realizuje strategię tworzenia grupy kapitałowej koncentrującej się na marketingu online. Prezesem zarządu GoldenAd jest Paweł Sypczuk, jednocześnie kierujący zarządem agencji Click House. Za organizację działu agencyjnego oraz realizację planów sprzedaży odpowiada Agata Zimka, która przez ostatnie cztery i pół roku pracowała w sieci Afilo, ostatnio jako dyrektor działu sprzedaży agencyjnej. Natomiast budowę sieci i kontakty z wydawcami powierzono Annie Saramak, która zajmowała się zakupami i planowaniem mediów w Click House, a wcześniej w Goldbach Response i Afilo.