Kraj

Ponad 1400 pobrań aplikacji Doodad

DDB Warszawa podsumowuje pierwsze tygodnie swojego "inspiracyjnego" projektu.

Doodad App jest przeznaczona dla klientów, dziennikarzy, studentów i samych pracowników agencji. To wybór newsów dla zainteresowanych popkulturą, reklamą, technologią i nowoczesnym marketingiem. Stworzona przez warszawską agencję aplikacja jest dostępna na całym świecie na platformy iOS (zarówno iPhone, jak i iPad) oraz Android.

Aplikację po kilku tygodniach od premiery pobrano już 1400 razy. W szczytowym momencie zanotowano 1. miejsce w kategorii news w polskim AppStore i 12. miejsce w generalnej klasyfikacji. – Jak na tak specjalistyczną aplikację to bardzo dobry wynik – mówi Jakub Eichelberger, jeden z twórców i redaktorów Doodad. – Wyprzedziliśmy w tym czasie takich gigantów, jak Angry Birds czy Flipboard – dodaje.

Aplikację stworzyły działy strategii i designu DDB Warszawa przy wsparciu technologicznym agencji interaktywnej Tribal DDB oraz Optizen Labs. Obecnie przygotowywana jest wersja 2.0 oraz wersja na nowy system operacyjny Windows Phone 8.