Kraj

Sodexo promuje Lunch Pass

Ruszyła nowa kampania Sodexo Motivation Solutions.

Kampania produktowa Sodexo Motivation Solutions promuje nowy produkt – Kartę Lunch Pass. Akcja obejmuje direct mailingi, działania w mediach branżowych oraz internecie, towarzyszą jej również niestandardowe akcje ambientowe.

Kluczowe media, w których prowadzona jest kampania “Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, wielki krok dla pracownika”, to magazyny branżowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Działania w internecie przeprowadzone zostaną głównie za pośrednictwem e-mailingów, bannerów, kanałów RSS i newsletterów wysyłanych przez najważniejsze portale biznesowe i HR-owe. Kolejnym elementem jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi klientami, do których został wysłany mailing kreatywny w postaci pudełka lunchowego.

Akcji towarzyszą również niestandardowe działania ambientowe. W jednym z warszawskich biurowców pojawił się alpinista w stroju astronauty, zachęcający pracowników i pracodawców do skorzystania z Karty Lunch Pass oraz aktywnie komunikujący się z siedzącymi przy biurkach pracownikami. Również w okolicy centrów biurowych pracownicy mają okazję spotkać postać 3-metrowego astronauty, który zwraca uwagę na problem prawidłowego żywienia w środowisku pracy.

Za kreatywną stronę kampanii “Karta Lunch Pass – mały krok dla firmy, duży krok dla pracownika” odpowiada agencja Netizens, planowanie i zakup mediów dom mediowy Mindshare, z kolei działania public relations realizuje agencja ConTrust.