Kraj

Polkomtel SA rozpoczął przegląd ofert domów mediowych

Firma Polkomtel SA, operator telefonii komórkowej, właściciel marek Plus i Simplus, rozpoczęła przegląd ofert domów mediowych. Informację tę potwierdził Ryszard...

Firma Polkomtel SA, operator telefonii komórkowej, właściciel marek Plus i Simplus, rozpoczęła przegląd ofert domów mediowych. Informację tę potwierdził Ryszard Woronowicz, rzecznik prasowy firmy Polkomtel SA. Nie ujawnił jednak, jakie domy mediowe zostały zaproszone do przeglądu. Według nieoficjalnych informacji zaproszenia zostały rozesłane do agencji: Universal McCann, Mediaedge:cia, MediaCom Warszawa, MPG Media Planning, Carat Polska, Zenith Media oraz Optimedia Poland. Pierwszy etap dotyczy prezentacji agencji, które swoje dokumenty powinny dosłać do 3 czerwca br. Polkomtel SA współpracuje obecnie w zakresie planowania i zakupu mediów z domem mediowym Universal McCann od 2002 r. Wcześniej obsługą tego klienta zajmował się Starcom. Wartość budżetu ani ramy czasowe przetargu nie zostały podane. W 2003 r. wydatki reklamowe Polkomtela według danych Expert Monitora zamknęły się w kwocie 232,6 mln zł (na podstawie danych cennikowych). Według szacunków domu mediowego Starlink na podstawie danych Expert Monitora wydatki reklamowe netto firmy Polkomtel SA wyniosły w ub.r. ok. 87 mln zł. O pomyśle przeprowadzenia przez operatora przeglądu ofert domów mediowych informowaliśmy w DS “MMP” 20 lutego br. (PR)