Kraj

Akcja łazienkowa na polskich uczelniach

Za realizację akcji dla Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości odpowiada agencja Adbirds.

Akcja łazienkowa na polskich uczelniach
Na 40 uczelniach w Polsce wystartowała kampania informacyjna AIP. “Akcja łazienkowa” to projekt realizowany dla Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, czyli miejsc testowania pomysłów biznesowych. Autorem kampanii jest agencja kreatywna Adbirds.

Głównym celem kampanii jest propagowanie postaw przedsiębiorczych i motywowanie młodych ludzi do aktywności w biznesie. Kampania wykorzystuje działania ambientowe i niestandardową przestrzeń reklamową. Adbirds wybrało łazienki, w których umieściło najważniejsze komunikaty. Lokalizacja ma na celu wywołanie zaskoczenia i zainteresowania odbiorców informacją.

Nośnikami są materiały BTL w postaci naklejek umieszczonych m.in. nad pisuarami. Naklejki nad umywalkami “Nie wyjdź jak Zabłocki na mydle” i “Nie olewaj swojej przyszłości” nad pisuarami mają motywować do działania. Zmiana języka AIP z biznesowego na młodzieżowy pozwala na odświeżenie wizerunku Inkubatorów.

Akcja jest wspierana również w portalu Facebook i w branżowych fanpage’ach.