M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mattel dzięki kampanii liczy na wzrost sprzedaży

Maciej Florek | 5 listopada 2012, 06:00

Producent zabawek ruszył z akcją "List do Mikołaja", która potrwa do końca br.

Rozpoczęła się ogólnopolska promocja "List do Mikołaja" zorganizowana przez firmę Mattel Poland. Akcja ma na celu wzrost sprzedaży zabawek w kluczowym momencie roku.

W promocji może wziąć udział każdy - niezależnie od miejsca zamieszkania czy też zawartości portfela. Wystarczy napisać z dzieckiem list do Mikołaja (www.listdomikolaja.pl), kupić produkt firmy Mattel (wartość produktu nie ma znaczenia), za pośrednictwem strony internetowej zarejestrować paragon i wziąć udział w loterii. Na zwycięzcę czeka samochód sportowy Alfa Romeo Mito, a także co tydzień worki pełne prezentów od firmy Mattel. Promocja potrwa do 31 grudnia br. i obejmuje całą Polskę.

Promocja będzie wspierana programem marketingowym, który zawiera: kampanię reklamową w stacjach telewizyjnych skierowaną do dzieci i do rodziców (dokrętki do większości reklam świątecznych Mattel emitowanych w kanałach: Polsat, TV Puls, Cartoon Network, Mini Mini, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, Jim Jam, Nickelodeon), reklamę w internecie, informację na materiałach POS w sklepach, QR kody oraz działania marketingowe w mediach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną, kreacje graficzne, produkcję strony i aplikacji, animację na potrzeby kampanii telewizyjnej i realizację promocji odpowiadają agencje Vacaloca oraz Nano. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat oraz agencja interaktywna Hypermedia Isobar, a nad organizacją loterii czuwa agencja marketingu taktycznego First Line Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,